Ja men så himla kreativt då!

Försöker vara romantisk eller nåt den här gången. Längst ner på min egotripp, Seasons.

Sitter och filurar på en snabbare låt just nu. Känns väldigt väldigt ohenke. Får se om jag ens får till det. Här är en snabbslask, tänk att allt är bättre samt massa mer roliga instrument :)

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ja men så himla kreativt då!

  1. stina skriver:

    applåderar och är mycket imponerad av din kreativitet.

  2. MA skriver:

    määh går inte o lyssna på ju :(

  3. zoof79 skriver:

    Bytte fil och höll på å greja å dona.. Ska göra färdigt ikväll om jag inte säckar ihop fullständigt när jag kommer hem! Nu ska jag fiska, sådäså! Eller, sova i båt kanske det heter.

  4. mams skriver:

    för att vara en man utan nån plan så är du väldans kreativ! :o)

Lämna en kommentar