Ondare :)

Dåligt tryck i bitarna idag igen, och min kropp undrar vad i hela friden som har hänt och vad jag håller på med osv… Jag uppskattar ju förvisso träningsvärk, tycker det är lite gött sådär. Och jag känner på mig att jag kommer att få vänja mig eftersom jag tränar med mr sadist, Mattias Eriksson. Det är fint att se hur han njuter av att lida :)

Men vilken trevlig dag det blev! Shit, jag måste nästan stanna upp ett tag och reflektera över hur bra man kan ha det. Få se nu, vad hände… Jo, jag vaknade och såg sms-ledes att det väntade frukost på mig i granngården. Flott nog så. Efter frukost åkte jag och sadisten till gymmet, här är dagen redan väldigt uppskattad av mig. Åkte tillbaks till granngården och for iväg och hjälpte till med div ärenden i kvissleby. Vikarierade som småbarnsfar kan man säga. In i bilen direkt när jag kom hem och iväg till Haga för inspelning av ett stycke Bosselåt. Visste att Heinrich hade snackat med en del folk å så, men hade väl ändå inte riktigt koll på vad vi skulle bli för gäng. Det blev följande instrument: kontra, cello, fiol, stompbox + hihat, ackegura, dobro och Bosses röst. Hur skoj som helst! Skoj också att spela med folk jag inte känner, och av vad jag kommer ihåg så blev det skitbra dessutom.

3/5 av världens bästa grannar!

Sadisten

En syster i hemtam miljö

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar