Nu börjar det hända grejer!

I’m From Barcelona – Get In Line <– Högerklicka, spara länk
Eller gå in på Pitchfork och ladda ner där.

Det är alltså första singeln från våran nya skiva, hurra! Inslängd på typ D-listan på P3 med, och nu är det väl bara att hoppas helt enkelt! I command you to like it! För, om du gillar det så får jag åka på turné!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nu börjar det hända grejer!

  1. bigsis skriver:

    Vad finns där att inte gilla med denna låt?! Den är grym, klart alla gillar den! :D

  2. Quattis skriver:

    Ååååh vad jag blev GLAD att jag gick in på din blogg just nu och hittade denna.
    :D
    Behövde lite uppmuntran. Du vet att jag väntar på hela skivan när den kommer så jag kan bli ännu lite mer glad och uppmuntrad!
    Fiiint!

Lämna en kommentar