Musik, ska de va nå dä?

En av utställarna la ut en snutt på tuben och jag tycker den är lite charmig på nåt sätt, där uppe på vinden liksom..

2 inbokade gig framöver och känner jag Bosse rätt lär det väl bli mer :)

Mer musik, jag var i Studio Ladan idag och träffade Freddan och L.Ekengren inför kommande produktion och, jag kommer att buga inför L.E när det där är färdigt, jag känner det på mig!

MER musik, på onsdag kväll ska ni lyssna på P3 live, eller om det heter P3 session, eller P3 Live Session? Ja jag vet inte, men jag tror att det sänds live iaf, annars får jag väl återkomma! I’m From Barcelona och ett annat skönt gäng spelar, så det blir nog trevligt! Det blir Henrik, Benni och Jenna i bilen från Njurunda till Gbg om jag förstått det rätt, vi släpper iof av Benni i Lidköping. Sen Henrik och Benni i bilen på väg hem på torsdag. Det blir bra det! En oroande stor dos av Håkan Hellström utlovas dock.. Får se om det blir läge för veto eller kapitulation. Jag menar, i allt för höga doser så…

Jag får inte nog av våren förresten. Eller jo, det har jag redan fått. Ge hit sommaren!!! NU!!!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Musik, ska de va nå dä?

  1. bigsis skriver:

    Ja vääääälkommen ner!! :D Ser verkligen fram emot pledges skiva! Kram!

  2. zoof79 skriver:

    Ja den med! ÄNNU MER musik :) Syns imorn!

  3. Jojo skriver:

    Ni är grymma!
    Och då menar jag inte elaka och skoningslösa…
    :)

  4. zoof79 skriver:

    hehe.. tack :)

Lämna en kommentar