160 mil och öronbrus

Gick ju som smort det där! Tack Benni och Jenna som åkte med och livade upp stämningen i bilen. Och medans Jenna drog iväg till kanarieöarna och lapar sol så åkte Benni i stort sett direkt till jobbet när vi kom hem idag och jobbade natt. Själv ansluter jag till min kära avdelning imorn för ett 14 timmarspass. Vilket i lönekuvertet kommer att se ut som ett 28 timmars, jag gillar storhelger! Eller, ja, jag gillar att jobba då iaf. Och vilken fantastisk tidsålder vi lever i.. Spotify hela resan, snacka om stort blandband!

Anledning 1 varför jag åkte ner till Gbg gick väl bra, inte vår bästa spelning och inte vår sämsta. Vi såg ut så här iaf, och här finns lite bilder och sånt och man kan lyssna på programmet i repris, hur många gånger som helst!

Anledning 2 står i musikrummet på bronsvägen och väntar på att jag ska flytta dit. Behöver justera in pedalerna lite, men det där blir en bra första pedalsteel tror jag!

Klockan är 19:08 och nu går jag och lägger mig. Taaaataa!!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 160 mil och öronbrus

  1. Jojo skriver:

    Ni är fina :)

  2. bigsis skriver:

    Men jag tycker att det var en mysig spelning på nåt vis! Är ju inte ofta man ser er inför så lite publik liksom :) Och det var gott att ha dig här en snabbis! Ses snart igen!! Woohooo!

Lämna en kommentar