Folk

Vilka underbara saker det är. Inte jämt såklart. Till exempel inte när dom sparkar en i ansiktet eller dödar små kattungar bara för att det är kul. Men annars alltså. Brukar ni vara på såntdär humör ibland när man kanske inte tänker så värstans mycket utan bara gör dumma och fåniga grejer HELA tiden, samt ibland eventuellt får en liten lätt dust av ångest på sentimmarna pga sitt beteende? Jag väljer att kalla humöret för: fredag eftermiddag. Jag har känt mig fredag eftermiddag sedan måndag morgon kl 07:00. Och idag var alla 6 som jobbade 07-16 fredag eftermiddag. Jag skulle kunna jobba 07-16 idag varje dag. Det var tamigsjutton förfest fast utan tillsatser hela dan! Utan att försumma arbetsuppgifterna ska väl tilläggas. Jag kommer ihåg för inte så värst längesedan när jag inte ville jobba med folk helst. Då var jag dum i huvudet. Godnatt.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Folk

  1. bigsis skriver:

    Hehe, gött för dä bror!! :)
    Kram!

  2. jojo skriver:

    Fredag eftermiddag-beteendet förekommer även på mitt jobb emellanåt. Det är fint :) Fast jag jobbar ju inte på fredagar längre så det är tur att det går att tillämpa oavsett veckodag. Jobba med folk är fint :)

Lämna en kommentar