Mulle och den uteblivna lottvinsten…

Kära vänner, ärade medborgare. Jag har lyckats med en bragd. Jag skulle nog likna den med att kanske ta guld i skidskytte-vm eller uppfinna kall fusion (om det där är på riktigt… jag och Joe är iaf i eld och lågor!). Iaf. Mulle är ju som bekant världens bästa kortspel. Är det inte bekant så hoppa in här och sätt dig in i det. Det handlar alltså om att ta poäng, så många man bara kan. Och det största är att spela in någon i 100-klubben. Dvs vinna med 100 poäng eller mer, vilket jag lyckades med, som relativt färsk mullespelare mot en rejält luttrad räv som ALDRIG någonsin åkt in i klubben tidigare. Jaja tänker ni kanske, men det kan vara det absolut största jag någonsin varit med om. Innebandyturneringen i Hestra får kliva åt sidan. Jag var nästan heeelt säker på att skrapa fram en miljon x10 på trisslotten jag köpte på väg hem, men det blev 0:- x1… Jätte jättelite.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mulle och den uteblivna lottvinsten…

  1. bigsis skriver:

    hehehe! ;) well done dear!

Lämna en kommentar