No regrets

Ey? Trevlig kväll måste jag säga, även om jag bär på sviterna efter den just nu… Alltid skoj att umgås med kollegorna utanför avdelningen. Ett härligt gäng rakt igenom helt enkelt! Men, jag måste sluta (visst jag har knappt börjat) gå ut på dansgolvet… För det första är det ju huuuur tråkigt som helst att försöka stå och snyggdansa och konsekvensen av fuldansen i mitt fall är ymnig svettning under och efter utförandet samt ont i hela kroppen dan efter… Den här gången gick mina jeans sönder med…

Nog om mig.. Tänker på Bosse, det måste vara rejält tufft att åka på en tinnitus som gör att man varken kan sova eller spela :( Krya på sig!!!

Nä men, ett nattpass på det! Toodels!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till No regrets

  1. bigsis skriver:

    *skratt* älskar dina inlägg! :D Gött att de bidde lyckat hörrö!

    Men Bosses tinnitus lät verkligen inte roligt! :( Instämmer med dig, krya på sig!

Lämna en kommentar